۱۳۹۲ مرداد ۱۴, دوشنبه

امام خون:روحانیون نباید رئیس جمهور شوند!




حال ببینید این فریب بزرگ چگونه ایران را به جایی رسانده که نه تنها یک جانی وزیر دادگستری رئیس جمهوری منتخب میشود بلکه سرنوشت یک ملت را روحانیون جانی در دست گرفته اند.

مصطفی پورمحمدی جانی معروف و عضو مثلث اعدام در سال 67،وزیر دادگستری دولت اعتدال شد!! باورتان میشود.کنار
 دستش هم همیشه هاشمی نشسته.در همه جا.دو معنی میتوان برداشت کرد:

اول هاشمی دوباره احیای سیاسی شده
دوم با انتخاب یک قاتل پیام مشخصی صادر شد.ما مشتی جانی اشغالگر هستیم که با هم ایران را تاراج میکنیم و شما هم به ما رای میدهید!!!جالبه رسانه هایی مثل بی بی سی و صدای امریکا اصلا به این انتخاب حیرت آور نمی پردازند و جااندازی و پااندازی را سرلوحه سیاستهای رسانه های خود قرار داده اند یعنی حمایت از روحانی!این انتخاب پور محمدی دهن کجی و توهین به ملت است یا حقیقتی تلخ که واقعا مردم همین هستند که اینها شناخته و به سواری ادامه میدهند؟نمیدانم.البته وقتی با فلاحیان مردی برای تمام فصول جنایت و فساد عکس یادگاری می اندازد در جشن اعضای
ستادهای روحانی  و از او و تلاشهایش برای پیروزی روحانی تقدیر میکند خب قضاوت با شما



۲ نظر:

  1. انقد بیشعور و بی مطالعه هستی که حالیت نیست وزیر دادگستری یک مقام کاملا اداری و تشریفاتی هست که توسط رئیس قوه قشائیه پیشنهاد می شه و رئیس جمهور اختیاری در انتخاب اون نداره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو اینقدر بی شعورتر و ابله تر هستی که گوش نمی دهی رسانه بی بی سی حامی اخوند روحانی کلاش پفیوز،بیش از یک سوم کابینه این جانی را امنیتی های سابق معرفی میکند!!!


      در ضمن تنها یک جانی اجازه میدهد یک جانی دیگر را به عنوان همکار ووزیر به وی معرفی کنند.وگرنه سر سوزنی شرافت بود زیر بار نمی رفت البته حرفم بیجا بود چون اخوندی جانی مثل روحانی را چه به شرافت!

      حذف