۱۳۹۲ مرداد ۲۷, یکشنبه

حسن داعی : ظریف شاه کلید رژیم برای عبور از بحران نظام اسلامی





ظریف، شاه کلید رژیم برای مقابله با فشارهای بین المللی: مستند ویدئوئی فوروم ایرانیان
در این مستند ویدئوئی با ارائه اسناد و مصاحبه هائیکه برای اولین بار منتشر میشوند، نقش ظریف در مذاکرات پنهان با آمریکا برای حمله به عراق، فریب اروپا در بحران هسته ای و گسترش نفوذ رژیم ایران در آمریکا بررسی میشوند. هدف رژیم از انتخاب ظریف چیست؟ سازش هسته ای یا مدیریت تنش با غرب و کاهش فشارها بمنظور عبور از بحران و دستیابی به اهداف استراتژیک رژیم؟

حسن داعی از نقش لابیگری ظریف برای حفظ نظام اسلامی میگوید . در این برنامه حسن داعی درباره نقش لابی های نظام اسلامی میگوید.اینکه محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت روحانی چه نقشی داشته در لابیگری گسترده برای نجات نظام اسلامی از بحران ماهیت خود و خطر سقوط.او مهره کلیدی رژیم در مذاکرات با آژانس و نقش مهم در نجات رژیم داشت.
او از ارتباط ظریف با لابی های مثل نایاک و تریتا پارسی و امیر احمدی میگوید.او از نقش ظریف در همکاری حکومت اسلامی با امریکا برای حمله به عراق و افغانستان با مصاحبه های مستند پرده برداری میکند.
ظریف دفتر نمایندگی رژیم در سازمان ملل را به دفتر رژیم برای لابیگری بدل کرده بود.از ارتباطاتش با بنیاد علوی در نیویورک میگوید.جواد ظریف در مورد نحوه خرج کردن درامدهای بنیاد علوی تصمیم گیرنده اصلی بود.مثل کمکی که به دانشگاه کلمبیا توسط ظریف پرداخته میشد تا بدل به محل لابیستهای رژیم شود.
جواد ظریف مرتب در جلسات شورای امریکایی ایرانیان امیراحمدی شرکت میکرد.او با تریتا پارسی هم رابطه ای نزدیک داشت که اسناد ان وجود دارد.
روابط تریتا پارسی و ظریف به حدی گسترده بود و معلوم میشود که ظریف نسخه معروف " معامله بزرگ " که لابی به سود رژیم بود در اختیار تریتا پارسی گذاشته شد.
ارتباطات گسترده ظریف با نمایندگان کنگره امریکا و نقش او در ایجاد فضای ضامن صیانت از نظام اسلامی در میان سیاستمداران امریکایی و ...و نقش حسن روحانی و موسویان در فریب دادن جامعه جهانی و کشورهای غربی ( به اذعان خود ایندو در مصاحبه های مختلف)با واسطه گری ظریف 

۱۳۹۲ مرداد ۱۴, دوشنبه

سپاس تاریخ ایران از مشروطه خواهان:خاک میخوریم،اما خاک نمی دهیم


جمعی از زندانیان مشروطه خواه در باغ شاه پس از به توپ بستن مجلس 

مظفر‌الدین شاه در مراسم گشایش دوره اول مجلس شورای ملی 




تجمع مشروطه طلبان در محوطه سفارت انگلستان در تهران 

سمت راست مشروطه خواهان تبریزی و چپ مجلس شورای ملی
یپرم خان و سردار اسعد از فاتحان تهران 


 مجاهدين مشروطه خواه پس از فتح تهران



 محمد علي شاه و وزراي او در باغ شاه بعد از به توپ بستن مجلس

تشییع پیکر یکی از مشروطه خواهان اعدامی




قشون اعزامی از کرمانشاه


ورود مشروطه خواهان متحصن به سفارت انگلستان

 افتتاح مجلس شوراي ملي با حضور احمد شاه و نايب السلطنه عليرضا خان عضدالملك  



بزرگ میداریم و ارج مینهیم به تمام کسانی که جنبش مشروطه ایران را به پیروزی سوق دادند.قهرمانان مشروطه و آنهایی که به آرمانهای مشروطه یعنی ایرانی مدرن و پیشرفته و اباد ، باملتی سربلند و مرفه و محترم در تمام جهان ، جامه عمل پوشاندند ،همیشه در قلب تاریخ ایرانشهر جاودان و محتشم خواهند ماند و ننگ ابدی بر آنان که در سال 57 مشروطه را به دار کشیدند و مشروعه را بر سرنوشت یک ملت فائق کردند

امام خون:روحانیون نباید رئیس جمهور شوند!




حال ببینید این فریب بزرگ چگونه ایران را به جایی رسانده که نه تنها یک جانی وزیر دادگستری رئیس جمهوری منتخب میشود بلکه سرنوشت یک ملت را روحانیون جانی در دست گرفته اند.

مصطفی پورمحمدی جانی معروف و عضو مثلث اعدام در سال 67،وزیر دادگستری دولت اعتدال شد!! باورتان میشود.کنار
 دستش هم همیشه هاشمی نشسته.در همه جا.دو معنی میتوان برداشت کرد:

اول هاشمی دوباره احیای سیاسی شده
دوم با انتخاب یک قاتل پیام مشخصی صادر شد.ما مشتی جانی اشغالگر هستیم که با هم ایران را تاراج میکنیم و شما هم به ما رای میدهید!!!جالبه رسانه هایی مثل بی بی سی و صدای امریکا اصلا به این انتخاب حیرت آور نمی پردازند و جااندازی و پااندازی را سرلوحه سیاستهای رسانه های خود قرار داده اند یعنی حمایت از روحانی!این انتخاب پور محمدی دهن کجی و توهین به ملت است یا حقیقتی تلخ که واقعا مردم همین هستند که اینها شناخته و به سواری ادامه میدهند؟نمیدانم.البته وقتی با فلاحیان مردی برای تمام فصول جنایت و فساد عکس یادگاری می اندازد در جشن اعضای
ستادهای روحانی  و از او و تلاشهایش برای پیروزی روحانی تقدیر میکند خب قضاوت با شما



۱۳۹۲ مرداد ۱۰, پنجشنبه

حرف آخر : پهلویسم ، نوع حکومت نیست بلکه منش و روشی سیاسی - اجتماعی است



مانوک خدابخشیان در این حرف آخر:

در این برنامه به فتوای خامنه ای پرداخته میشود و اینکه جامعه ایران مقصر اصلی است که اجازه میدهیم خامنه ای چنین گستاخی کند و به ملت و جامعه توهین کند.
او میگوید خامنه ای این حسن را دارد که همیشه خودش هست.نه ادای هاشمی را در می آورد و نه جانوسی دو چهره مثل خاتمی هست همیشه این ذات بد خود را نمایش میدهد و مردم را فریب نمی دهد.مردم هستند که باید پوست بیندازند.باید مردم تغییر کنند و نسلی نو را در جامعه پدیدار کنند.باید بجای حمله به اسلام و یا بیرون کشیدن جنازه رضاشاه بصورت خلخالی وار به این مسائل پرداخته شود.این نویسندگان و گویندگان وابسته به اپوزیسیون جاانداز که صبح تا شب به مسائل نامربوط می پردازند چرا در مورد این فتواها و حقارتی که به جامعه تحمیل میشود فریاد نمی زنند.

نگاه کنید به این کت شلواری های نهضت ازادی وجبهه ملی.چگونه ایران را دو دستی تقدیم اقای خمینی کردند.یک اخوند عقب مانده.اینها مقصر بودند.همین بازرگان و جاسوسی به نام ابراهیم یزدی که معلوم نیست چکاره هست و همیشه هم حضور دارد در صفهای رای حسینیه ارشاد.!
بجای اینکه یقه مصباح یزدی را بگیرید بروید سراغ این مردم فریبها  که تابوت دکتر مصدق را روی شانه گرفتند یا پشت عکس او پنهان هستند سر مردم کلاه گذاشتند بعد جنازه را پرت کردند کنار و خمینی را بر دوش گرفتند.

مانوک خدابخشیان در این برنامه در پاسخ که پهلویسم را به سلطنت طلبی صرف ترجمه میکنند، توضیح میدهد :
پهلویسم مورد اشاره من سلطنت طلبی نیست.اگر کسی پهلوی ها را دوست دارند بحثی جداست.منتها پهلویسم من روش،شعار و فرهنگ سیاسی است که میتوانند با ان این سرزمین را ازاد کنند از دست این حکومت اسلامی.بحث و نقد حکومت پهلوی جدا میباشد که نقاط ضعف و قوت آن بحث و نقد شود ولی پهلویسم یعنی آنچه پهلوی برای ایران اورد یعنی مدرنیسم ، ناسیونالیسم و سکولاریسم که در دوره پهلوی در ایران حس شد.
البته میتوان گفت چرا دیکتاتوری سیاسی برخلاف ازادیهای اجتماعی بصورت مدرن وجود نداشت.دموکراسی در ایران وجود نداشته است که با پهلوی تمام شود.بلکه پهلوی دیکتاتور سیاه و همه جانبه قاجار که ریشه در تاریخ دارد را به پایان رساند ولی در زمینه های سیاسی بحث وجود دارد.ولی یادمان باشد دموکراسی پدیده ای نوین است چه بسا همزمان رضا شاه از اتاتورک تا فرانکو و موسیلینی و سالاراز و هیتلر تا امریکای جنوبی و خاور دور، همه دیکتاتوری های بدتر از پهلوی بودند و اصولا دموکراسی پدیده ای نوین است و انها که رضاشاه را پیام آور دیکتاتوری میدانند یا بی سوادند و تاریخ ایران و جهان را نمی دانند یا احتمال زیاد مغرضانی که به جایی وصلند و دنبال هدفهای خاص به تخریب خدمات پهلوی می پردازند.


در بخشی از این برنامه نگاهی به اسلام سیاسی و وضعیت اردوغان در ترکیه و اوضاع مصر اشاره می شود : عفب راندن اسلام سیاسی آغاز شده و اتاتورکیسم بازخواهد گشت چون ترکیه با اتاتورکیسم شد ترکیه امروز...